Získejte za 90 minut 30 let zkušeností.Získat zde!

Klientské oddělení KFP

Tel.: 733 120 176
(po-pá 8:00-15:00)
Email: klient@kfp.cz

Aktuality

Knihovna

Ke stažení

Diskuse - Jaké pojištění dětem?

11.8.2009 10:51 | Ing. Libor Popovský
Vyšší spoluúčast
V hodně věcech s Vámi souhlasím pane Syrový, ale co se týče spoluúčasti, mám jiný názor. Teoreticky s Vámi souhlasím, ale prakticky bych nikdy nikoho s vyšší spoluúčastí nepojistil. Pokud by se totiž klientovi stal úraz s trvalými následky do 10 %, tak by klient byl nespokojený a pojištění by s 90 % pravděpodobností zrušil. I když to klientovi řádně vysvětlíte a on Vám to odsouhlasí a přesvědčí Vás o tom, že skutečně ví o čem je řeč, za několik let si to již tak dobře pamatovat nebude. Taková je moje zkušenost a můj názor. I když naštěstí se většinou nic nestane.
20.8.2009 11:23 | Syrový Petr
Re: Vyšší spoluúčast
dobrý den,
navržené řešení ukazuje teoretickou správnost. Snažím se ukázat, co má finanční smysl a co je finančně drahé.
Z pohledu financí a ceny je lepší volit spoluúčast. Pojistka je levnější a je možné ušetřené peníze použít na jiné pojistky nebo nešidit pojistné částky (aby to nebylo moc drahé). Nebo se ušetřený peníz může investovat.
Pohledů na pojištění je více. Např. někdo upřednostňuje pohodlí ("Ať to nemusím finančně řešit já, ale ať to řeší pojišťovna.") Nebo pocit z dobrého obchodu ("Ať z toho něco mám, když už to platím.")
Vůbec to neznamená, že tato hlediska jsou špatná. Stejně jako v jiných oblastech života si koupím řešení, které je o kousek dražší, já s ním jsem spokojen a přitom nějaký odborník by řekl, že by to udělal jinak.
Co se týče drobných úrazů, tak pohled někerých pojišťoven je takový, že produkt se dá dobře použít pro marketingové účely. To znamená pojistit klienta (děti) na rizika, které nejsou závažná, ale která nastávají často. Každou chvíli dojde k pojistnému plnění a pro pojišťovnu je to příležitost k tomu, aby se ukázalo, proč tu je. ("Vidíte, ještě že jste měl to pojištění.") Toto je zase pohled marketingu.
13.8.2009 08:27 | Ing Rutrlová Jana
Pojištění dětem
Ano, přesně to jsme se učili od Vás ve finančním poradenství. Jenže v praxi (na fin.trhu) je třeba se přizpůsobit i tomu, na co klient slyší a o jakého klienta jde. Určité pojistky se prodávají dobře právě díky pojištění drobných úrazů. Trvalé následky úrazu, ano, ty dělám na 1 mil.s progresí. Ale klienta zajímají drobné úrazy i za těch 130,- Kč. Já, pokud to jde, je dělám na 1000,- denní dávky a 1000,- hospitalizaci úraz i nemoc. Navíc připojišťuji u dětí závažná onemocnění cca na 500 tis. za cca 50,-Kč měsíčně. Je to levné a kryjí se tím zvýšené náklady v rodině, pokud dítě opravdu vážně onemocní. Těch diagnóz je hodně. Čím je klient méně movitý, tím více ho to zajímá. Opravdu movitého klienta pak krytí drobných úrazů dětí opravdu nezajímá, ani závažná onemocnění. Tam pak postupuji tak, jak uvádíte. TN dělám vždy na milionové částky, i krytí smrti úrazem, protože to je levné a vyplatí se to. Nemohu ale potvrdit, že to tak dělají všichni kolegové. Pracuji pro nezávislé finanční poradce.
 
© 2006 - 2023 K.F.P. - všechna práva vyhrazena
Dotazy a připomínky: klient@kfp.cz
Programovali: SE-MO Data