Získejte za 90 minut 30 let zkušeností.Získat zde!

Klientské oddělení KFP

Tel.: 733 120 176
(po-pá 8:00-15:00)
Email: klient@kfp.cz

Aktuality

Knihovna

Ke stažení

Získejte zdarma rady a tipy, jak se starat o peníze.

Dozvíte se:

  • Jak o peníze nepřicházet
  • Jak peníze ochránit
  • Jak peníze investovat
Přihlaste se k odběru finančních tipů zasílaných e-mailem a získejte zdarma ebook „10 kroků, jak si s platem zaměstnance zajistit finanční nezávislost.“

Vítězové se střídají

Na mistrovství světa v hokeji nekraluje jeden tým dlouhých 20 let, ale vítězové se střídají. Není radno sázet na minulého vítěze a doufat, že samozřejmě titul obhájí. Stejně tak se i v investicích střídají vítězové a poražení. Málokdy se vítěz opakuje, někdy dokonce vítěz končí mezi poraženými v příští sezóně.

Jak se odlišit od konkurence a zaujmout klienta již v prvním rozhovoru

V dnešním tipu Vám prozradíme, jak doporučujeme začít první rozhovor s klientem, abyste se odlišili od konkurence a zaujali klienta již v úvodní části rozhovoru.

Dluhopisy s malým výnosem a neviditelným rizikem

Občas se setkáme s dluhopisem, který se u nás běžně prodává a přitom nabízí nízký výnos při vysokém riziku. Ano, i takové investice jsou a prodávají se. Záleží totiž na tom, vůči čemu výnos poměřujeme.

2 tipy, jak správně začít obchodní schůzku

Taky na Vás působí lacině a neprofesionálně, když se Vám nějaký poradce nebo spíše prodejce snaží vlichotit do přízně tím, že Vám při vstupu do kanceláře/domácnosti začne hned něco chválit? Tak to nedělejte ani Vy! Dnes pro Vás máme dva jednoduché tipy, jak začít obchodní schůzku správně a profesionálně.

Zkontrolujte si dluhopisové fondy

Udělejte si malou revizi toho, co máte v portfoliu. Podívejte se na dluhopisové fondy, ale nakoukněte pod pokličku. Co se tam skrývá a co by nás mohlo lekat?

Pozor na kouzelnou větu v pojistných podmínkách

Některé pojišťovny umí udělat „totálku“ prakticky z jakékoliv dopravní nehody. Což pro Vašeho klienta může znamenat nevýhodnou kompenzaci při pojistné události. O tom, na co byste měli Vaše klienty upozornit při sjednávání havarijního pojištění, se můžete dočíst v dnešním článku Lukáše Kaplana.

Ať přestup mezi fondy není zbytečně drahý

Občas se stane, že potřebujete přestoupit mezi fondy. Jeden fond prodáte, jiný fond koupíte. Ale za jakou cenu prodáte a za jakou cenu koupíte? Nekoupíte náhodou dráž, než jste prodali? Pak by se Vám přestup zbytečně prodražil.

Hledá se poradce! Značka: Pro bonitní klienty

Bonitní klienti jsou chytří (proto jsou taky bonitní, že?) a při řešení svých financí umí používat zdravý selský rozum. Je pravděpodobné, že už udělali špatnou zkušenost s finančním poradcem. Buď sami, nebo někdo z jejich přátel. Proto je dnes čím dál těžší zaujmout bonitní klienty a získat jejich důvěru. V dnešním článku Vám chceme ukázat, jak na to.

Výnosy jsou nižší, než nám marketing růžově lakuje

Z reklam a billboardů na nás útočí lákavé nabídky zhodnocení. V dobách, kdy jsou garantované výnosy bezpečných produktů blízko nule. Jedním z fíglů je zabalení produktu tak, abychom mohli mluvit o vysokém výnosu, který chce klient slyšet.
Například garantované zhodnocení 5 % (za 4 roky) nebo výnos (až) 40 % (za 4 roky).
Jednoduchá finanční matematika nám pomůže podobné fígle odhalit a podívat se pod lákavý obal produktu a vidět ho v ryzí nahotě.

Za jak dlouho se peníze zdvojnásobí? Aneb finanční matematika maličko jinak.

poradce by měl umět trochu počítat, ale hlavně měl by vše umět jednoduše vysvětlit klientovi. Zkusme se na počítání, výnosy a finanční matematiku podívat trochu prázdninově. Podívejme se na matematiku bez počítání. Místo vzorečků si ukážeme grafy a čísla, která mohou změnit náš úhel pohledu a které snadno vysvětlíme klientům.
Celkem 545 článků.
<<   <   1 -  2  -  3 -  4 -  5 -  6 -  7 -  8 -  9 -  10   >   >>


 
© 2006 - 2017 K.F.P. - všechna práva vyhrazena
Dotazy a připomínky: klient@kfp.cz
Programovali: SE-MO Data