Podělíme se s Vámi o praktické rady a zkušenosti při vyhledávání nových klientů nebo při oslovování existujících klientů myšlenkou komplexního finančního plánování.
V dnešním článku shrneme několik předchozích, ve kterých Vám Petr Pavlásek radil, jak vést jednotlivé části první obchodní schůzky do jednoho stručného taháku (najdete v příloze). Naše úspěšnost, podle této metodiky se pohybuje od 95 % - 99 % (měřeno zájmem klientů o prezentaci finančního plánu). Přejeme, ať Vám tahák slouží a pomáhá ve Vaší poradenské práci :-) ...
Taky na Vás působí lacině a neprofesionálně, když se Vám nějaký poradce nebo spíše prodejce snaží vlichotit do přízně tím, že Vám při vstupu do kanceláře/domácnosti začne hned něco chválit? Tak to nedělejte ani Vy! Dnes pro Vás máme dva jednoduché tipy, jak začít obchodní schůzku správně a profesionálně.
Finanční nezávislost? Který klient by ji nechtěl. Jsou ale jeho představy reálné? Využijte jednoduchou tabulku, pomocí které to velmi rychle zjistíte hned v průběhu první schůzky.
Jak poznáte ideálního klienta? Jaké má vlastnosti a jak se chová? Možná vás překvapí, že takový klient nemusí mít nutně jen ty nejvyšší příjmy nebo největší majetek.
ve čtvrtek proběhl další webinář KFP, ve kterém Petr Pavlásek účastníkům ukázal netradiční a přitom vysoce účinný způsob, jak v dnešní době získávat nové klienty. Kromě záznamu webináře pro Vás máme ještě jednu dobrou zprávu…