HomeŘešení pro vásObchodní dovednostiAkvizice a první schůzka
Získejte za 90 minut 30 let zkušeností.Získat zde!

Klientské oddělení KFP

Tel.: 733 120 176
(po-pá 8:00-15:00)
Email: klient@kfp.cz

Aktuality

Knihovna

Ke stažení

Akvizice a první schůzka

Akvizice a první schůzka

Podělíme se s Vámi o praktické rady a zkušenosti při vyhledávání nových klientů nebo při oslovování existujících klientů myšlenkou komplexního finančního plánování.

Tahák pro vedení první schůzky

V dnešním článku shrneme několik předchozích, ve kterých Vám Petr Pavlásek radil, jak vést jednotlivé části první obchodní schůzky do jednoho stručného taháku (najdete v příloze). Naše úspěšnost, podle této metodiky se pohybuje od 95 % - 99 % (měřeno zájmem klientů o prezentaci finančního plánu). Přejeme, ať Vám tahák slouží a pomáhá ve Vaší poradenské práci :-) ...

2 tipy, jak správně začít obchodní schůzku

Taky na Vás působí lacině a neprofesionálně, když se Vám nějaký poradce nebo spíše prodejce snaží vlichotit do přízně tím, že Vám při vstupu do kanceláře/domácnosti začne hned něco chválit? Tak to nedělejte ani Vy! Dnes pro Vás máme dva jednoduché tipy, jak začít obchodní schůzku správně a profesionálně.

Chodíte si pro bonitní klienty na LinkedIn?

Sociální síť LinkedIn je pro finanční poradce ideální místo pro akvizici afluentních klientů. Tady je 5 tipů, jak na to.

5 způsobů, jak přimět vaše klienty, aby vás doporučovali

V dnešním světě už obchodníci nejsou těmi nejlepšími prodejci. Těmi jsou nadšení klienti, kteří pějí chválu na vaše služby všude, kam přijdou.

4 nejdůležitější otázky, na které se zeptat klienta na první schůzce

Existují otázky, které výrazně zvyšují úspěšnost první schůzky. Které to jsou a jak vám pomohou?

Jednoduchý způsob, jak už v průběhu první schůzky poznáte, jestli klientovi plán vyjde nebo ne

Finanční nezávislost? Který klient by ji nechtěl. Jsou ale jeho představy reálné? Využijte jednoduchou tabulku, pomocí které to velmi rychle zjistíte hned v průběhu první schůzky.

10 kroků, jak budovat a udržet důvěrné vztahy s klienty

Poradce, který si chce udržet klienty v dnešních konkurenčních časech, musí klientovi trvale a opakovaně dokazovat, že si zaslouží jeho důvěru.

5 typů klientů: Jak rozpoznat klienty, kteří vám zajistí dlouhodobou prosperitu

Jak poznáte ideálního klienta? Jaké má vlastnosti a jak se chová? Možná vás překvapí, že takový klient nemusí mít nutně jen ty nejvyšší příjmy nebo největší majetek.

Jak získávat klienty - záznam webináře KFP

ve čtvrtek proběhl další webinář KFP, ve kterém Petr Pavlásek účastníkům ukázal netradiční a přitom vysoce účinný způsob, jak v dnešní době získávat nové klienty. Kromě záznamu webináře pro Vás máme ještě jednu dobrou zprávu…

Překvapivě jednoduchý způsob, jak získávat více doporučení

V dnešním tipu se dozvíte, jak můžete pomocí jediné věty znásobit počet doporučení (nejen) na bonitní klienty...
Celkem 16 článků.
<<   <   1  -  2   >   >>

 
© 2006 - 2019 K.F.P. - všechna práva vyhrazena
Dotazy a připomínky: klient@kfp.cz
Programovali: SE-MO Data