Získejte za 90 minut 30 let zkušeností.Získat zde!

Klientské oddělení KFP

Tel.: 733 120 176
(po-pá 8:00-15:00)
Email: klient@kfp.cz

Aktuality

Knihovna

Ke stažení

Chodíte si pro bonitní klienty na LinkedIn?

Sociální síť LinkedIn je pro finanční poradce ideální místo pro akvizici afluentních klientů. Tady je 5 tipů, jak na to.

LinkedIn má více než 310 mil. uživatelů. Ze statistik vyplývá, že nejčastějšími uživateli jsou vysokoškolsky vzdělaní, afluentní profesionálové především z oborů IT, financí, vyšší a střední management a podnikatelé.

To si velmi dobře uvědomují značky jako Mercedes-Benz, které intenzivně rozvíjí své aktivity na LinkedIn. A teď je řada na vás. Tady je 5 tipů pro finanční poradce, které vám pomůžou v úspěšné akvizici bonitních klientů na LinkedInu:

1. Vypilujte svůj profil. Perfektní profil je základ. Popište, co děláte, jak pomáháte svým klientům, na jaké klienty se zaměřujete a čím se odlišujete od ostatních poradců na trhu. Snažte se profil vyplnit maximem informací, samozřejmostí je také profesionální fotka. 

2. Maximalizujte dosah. Přidejte do své sítě co nejvíce stávajících klientů, kteří na LinkedInu mají své profily a požádejte je o profesní doporučení. To může mít dvě podoby: slovní doporučení nebo ohodnocení některé z vašich dovedností. Nejsilnější je samozřejmě slovní doporučení, které se stává permanentní součástí profilu a dělá vám reklamu zdarma.

Nezbytným předpokladem pro tento krok ale je, abyste poradenství dělali kvalitně, klientům přinášeli přidanou hodnotu a ti s vámi byli dlouhodobě spokojeni. Jen tak vás budou chtít doporučit.

Poté se už můžete směle pustit do draftování nových klientů.

3. Vzbuďte rozruch. Začněte na LinkedIn pravidelně věšet příspěvky, kterými zaujmete vaše klienty natolik, že se o ně budou chtít podělit se svými kontakty. Volte témata zajímavá pro vaší cílovou skupinu, zkuste různé formy obsahu (videa, odkazy na zajímavé články, vlastní příspěvky atd.)

4. Aktivně vyhledávejte nové klienty a oslovujte je. Pomocí Pokročilého vyhledávání hledejte potenciální klienty podle společnosti, oboru, seniority, lokality atd. a pomocí InMailu je personalizovaně oslovte. Buďte aktivní v relevantních skupinách, propagujte váš LinkedIn profil, příp. využijte další, placené nástroje LinkedInu.

5. Všechno měřte. Pečlivě vyhodnocujte úspěšnost jednotlivých kroků. Sledujte, která taktika vám přivedla nové kontakty, které příspěvky přitáhly nejvíce pozornosti (lajky, sdílení, komentáře) – ty se pak snažte co nejvíce replikovat.

Dříve, než se do toho pustíte, mám pro vás ještě jednu radu: ze všeho nejdříve si vytvořte jednoduchý plán. Čeho chcete vaší aktivitou na LinkedIn dosáhnout? Jaké klienty chcete oslovit? Kolik by jich mělo měsíčně být? Jakou taktiku zvolíte? Cílem např. může být získání min. 5 bonitních klientů měsíčně.  Napsaný plán vám pomůže udržovat správnou dynamiku a úspěšně akvírovat klienty na LinkedInu.

A buďte trpěliví, pokud vám hned nezačnou proudit záplavy nových klientů. Každá kvalitní online strategie potřebuje svůj čas. Její plody pak ale budete sklízet dlouhodobě.

Co vy na to, vyzkoušíte akvizici klientů na LinkedInu? Nebo LinkedIn už pro získávání klientů využíváte? Co se vám osvědčilo? Podělte se o své názory v diskuzi.

David Waliczek

© KFP, 2014. Děkujeme, že ctíte autorská práva. Článek můžete kopírovat pouze v případě, že jej uveřejníte v plném rozsahu a jako zdroj uvedete webové stránky www.kfp.cz.

 
© 2006 - 2019 K.F.P. - všechna práva vyhrazena
Dotazy a připomínky: klient@kfp.cz
Programovali: SE-MO Data