HomeŘešení pro vásObchodní dovednostiOstatní5 základních důvodů, proč finanční ...
Získejte za 90 minut 30 let zkušeností.Získat zde!

Klientské oddělení KFP

Tel.: 733 120 176
(po-pá 8:00-15:00)
Email: klient@kfp.cz

Aktuality

Knihovna

Ke stažení

5 základních důvodů, proč finanční poradenství generuje větší prodeje

Přemýšlíte nad možnostmi zvýšení efektivity své práce s klienty? Zkuste se nechat inspirovat dnešními tipy Vladimíra Fichtnera.

 

5 základních důvodů, proč finanční poradenství generuje větší prodeje

Obchodní výtěžnost z 1 klienta bez finančního plánu dosahuje v průměru 350 tisíc Kč. U klienta s finančním plánem to už je 600 tisíc Kč. A špičkoví bankéři a poradci pak dokážou v průměru vygenerovat i 1,5 mil. Kč na 1 finanční plán. Dnes se s Vámi podělíme o to, proč je poradenství o tolik efektivnější:

1. Zjistí všechny cíle klienta. Při poradenském rozhovoru nekončíme u prvního odhaleného cíle, u první odhalené obchodní příležitosti. Trpělivě (přesto rychle) sbíráme informace o všech klientových cílech. V průběhu 40 minut potom o klientových potřebách, majetku i příjmech víme téměř vše.

2. Doporučí klientovi řešit finanční nezávislost. Doživotní rentu chce každý klient. A málokdo o ní přemýšlí. Ve chvíli, kdy klienta k tomuto cíli navedeme, je jasné, že pro jeho dosažení bude chtít (i muset) něco udělat. Začít se starat o existující majetek i lépe spravovat své cashflow. A protože jsme mu pomohli tak důležitý cíl si uvědomit, často mu s jeho naplněním právě my budeme moci pomáhat.

3. Má pro klienta komplexní řešení. S klientem skutečně řešíme všechny jeho strategické cíle najednou. Pojištění, hypotéku i investice. Nedovolíme mu nebýt pojištěn, aby se jeho rodina neocitnula v problémech v okamžiku pojistných událostí. Nedovolíme mu využívat hotovosti na stavbu domu, když ji může výhodně investovat a na stavbu si půjčit díky hypotéce. Pokud by mu však hypotéka vycházela příliš „na hraně“ jeho finanční situace, upozorníme na to. Abychom se nemuseli do budoucna potýkat s nesplácením ve chvíli, kdy klient chce plnit ještě nějaký cíl.

4. Trvá na svých doporučeních. Poradenství je o systematickém přístupu. A profesionalitě. Větších obchodů také dosahujeme tím, že na svých doporučeních trváme. Stejně jako když lékař léčí nemocného. Také musí trvat na svých doporučeních, aby se pacient skutečně uzdravil.

5. Říkáme klientovi „ABY.“ Poradenská doporučení provazujeme neustále s cíli klienta. Neříkáme pouze „založíme tedy to penzijní připojištění,“ ale vždy dodáme „abychom položili základ Vaší rentě.“ Tím, že klientovi nepopisujeme produkty, ale jejich přínosy, dramaticky zvyšujeme ochotu klienta naše doporučení skutečně respektovat.

Aby se Vám poradenství skutečně dostalo „pod kůži,“ abyste s ním začali generovat zajímavé obchody, musíte udělat v průběhu 3 měsíců cca 15 až 20 finančních plánů. Pak najednou sami zjistíte, o kolik je poradenský přístup jednodušší, pro klienta příjemnější a pro Vás výnosnější.

Hezký den

Vladimír Fichtner

 

© KFP, 2008. Děkujeme, že ctíte autorská práva. Článek můžete kopírovat pouze v případě, že jej uveřejníte v plném rozsahu a jako zdroj uvedete webové stránky www.kfp.cz.

 
© 2006 - 2019 K.F.P. - všechna práva vyhrazena
Dotazy a připomínky: klient@kfp.cz
Programovali: SE-MO Data