HomeŘešení pro vásObchodní dovednostiOstatníInspirace pro úspěšný rok 2009
Získejte za 90 minut 30 let zkušeností.Získat zde!

Klientské oddělení KFP

Tel.: 733 120 176
(po-pá 8:00-15:00)
Email: klient@kfp.cz

Aktuality

Knihovna

Ke stažení

Inspirace pro úspěšný rok 2009

Chcete, aby byl pro Vás rok 2009 úspěšný? Víte, jak toho dosáhnout? Pro inspiraci Vám posíláme 21 otázek, které si při plánování úspěchu klademe my sami.

21 otázek, které vám pomohou uspět v roce 2009

Jedná se o upravenou verzi otázek, které jsme vám už kdysi jednou poslali. Protože nám ale řada lidí potvrdila, že jim tyto otázky při plánování úspěchu opakovaně pomáhají, rozhodli jsme se, že vám je pošleme znovu. V tomto případě totiž platí dvojnásob, že opakování je matka moudrosti!

Kde chcete být na konci roku 2009? Jakých cílů chcete v průběhu následujícího roku dosáhnout? Pokud jste si jisti v tom, čeho chcete dosáhnout, budete slavit úspěch. Jestliže v tom ale jasno nemáte, s největší pravděpodobností budete za rok tam, kde jste dnes. Pro takový případ jsme pro vás připravili následující otázky, díky kterým budete schopni váš úspěch naplánovat. Odpovědi si dobře promyslete a zapište. Buďte k sobě nároční, stanovte si jasné výzvy.

21 otázek, které vám pomohou uspět v roce 2009:

1. V čem chcete být nejlepší? V prvé řadě si vytyčte váš strategický cíl.

2. Kde chcete být na konci měsíce, kvartálu? Nadefinujte si krátkodobé cíle.

3. Co všechno hodláte konkrétně pro dosažení cílů podniknout? Naplánujte si jednotlivé kroky.

A dále:

4. Co uděláte v příštím roce pro to, abyste si zlepšili znalosti ve vašem oboru?

5. Kolik „neaktivních“ klientů „vzkřísíte“? Co pro to musíte udělat?

6. Co uděláte pro upevnění vztahů s vašimi nejlepšími klienty? Je šance, že odhalíte u svých stávajících klientů další obchodní potenciál? Jak toho dosáhnete?

7. Kolik nových klientů letos hodláte získat? Jak konkrétně chcete tohoto cíle dosáhnout?

8. Co uděláte letos pro zlepšení své fyzické kondice?

9. Co budete muset na sobě změnit proto, abyste měli reálné šance cílů dosáhnout?

10. Jakých obchodních výsledků a příjmů z nich plynoucích chcete letos dosáhnout? Jaký je váš plán po měsících, kvartálech?

11. Co hodláte dělat denně proto, abyste si trvale udrželi své odhodlání?

12. Kolik času hodláte věnovat na zlepšování svých obchodních dovedností a dovedností v získávání nových klientů? Co konkrétně podniknete?

13.Kolik doporučení v příštím roce získáte? Jak je získáte? Od koho? Co uděláte, aby se kontakty „přeměnily“ v klienty?

14. V čem hodláte zlepšit svůj osobní, rodinný a duševní život?

15. Jak efektivněji využijete svůj čas? Kde vidíte denní časové rezervy a jak je lépe využijete?

16. Co jste do této chvíle v oblasti rozvoje byznysu odkládali? Co z toho uděláte v nadcházejících dvou týdnech? A kdy uděláte zbytek?

17. Koho můžete požádat o radu, podporu, prodiskutovat s ním svůj problém?

18. Jaký sen, přání nebo cíl, o který jste se nikdy před tím nepokusili, si v roce 2009 splníte? Jak toho dosáhnete?

19. Kam si všechny vaše odpovědi zapíšete, abyste je mohli průběžně a pravidelně kontrolovat?

20. Jak se odměníte, až svého cíle dosáhnete?

21. Je nějaký důvod, proč byste toto všechno nemohli realizovat?

(Jakákoliv odpověď na tuto otázku není důvodem, ale spíše dobrovolně přijatým omezením, výmluvou nebo nedostatkem cílevědomosti.)

Nezapomeňme, že největší překážkou v úspěchu jsme my sami a mnohdy nás nejvíce brzdí naše netrpělivost a nesystémovost. Dosahovat jakéhokoliv vítězství, obzvlášť v budování byznysu, vyžaduje totiž disciplínu a dodržování osvědčených postupů.

Řiďte se těmito postupy a neustále si připomínejte své odpovědi na předcházející otázky - šance, že rok 2009 se stane vaším nejúspěšnějším rokem jak v pracovním, tak osobním životě, je potom vysoce reálná.

Držíme Vám palce!

 

© KFP, 2008. Děkujeme, že ctíte autorská práva. Článek můžete kopírovat pouze v případě, že jej uveřejníte v plném rozsahu a jako zdroj uvedete webové stránky www.kfp.cz.

 
© 2006 - 2019 K.F.P. - všechna práva vyhrazena
Dotazy a připomínky: klient@kfp.cz
Programovali: SE-MO Data