HomeŘešení pro vásObchodní dovednostiOstatní10 rychlých tipů, jak po zimě nakop ...
Získejte za 90 minut 30 let zkušeností.Získat zde!

Klientské oddělení KFP

Tel.: 733 120 176
(po-pá 8:00-15:00)
Email: klient@kfp.cz

Aktuality

Knihovna

Ke stažení

10 rychlých tipů, jak po zimě nakopnout vaši poradenskou praxi

Přinášíme vám několik praktických tipů, jak získat nové klienty, prohloubit vztahy s těmi stávajícími, zvýšit obchodní výtěžnost a po dlouhé zimě znovu pořádně rozjet vaše poradenské podnikání.

Na podzim minulého roku jsme provedli rozsáhlý průzkum mezi českými finančními poradci. Kromě jiného jsme se jich ptali na největší výzvy, se kterými se v poradenské praxi potýkají. Na základě jejich odpovědí přinášíme 10 tipů, jak s nejčastějšími problémy v praxi finančního poradce zatočit:

1. Postavte vaši firmu na systému a nastavte poradenské procesy. Vytvořte kolem sebe tým lidí, kdy každý ví, co má dělat. Vy tak už nebudete muset dělat všechno a uvolníte si ruce pro to, abyste pracovali na firmě, ne ve firmě.  

2. Vzdělávejte klienty. Uspořádejte pro vaše klienty vzdělávací workshopy, zaměřené na témata jako mezigenerační přesun bohatství, budování renty nebo aktuální situaci na trzích.

3. Na výročních schůzkách se ptejte vašich klientů, jakou hodnotu jim přinášíte. Možná budete jejich odpověďmi překvapeni – možná uslyšíte odpovědi jako „klidné spaní“, „splnění snů“ nebo „jistota v nejistých časech“. Když pochopíte, co je pro vaše klienty opravdu důležité, můžete to následně využít při komunikaci s potenciálními klienty.

4. Pravidelně s klienty komunikujete. Častější komunikace s klienty přináší více doporučení. Můžete např. každý měsíc informovat o aktuální situaci na trhu – tyto informace získávají bez námahy předplatitelé našeho Analytického servisu KFP .

5. Vytvořte si marketingový plán. Nadefinujte si vaši cílovou skupinu klientů, nadefinujte, jak se odlišíte od konkurence, zvolte komunikační kanály, které budete využívat, nastavte strategii pro získávání nových klientů apod. 

6. Využívejte sociální média pro kontakt s vašimi klienty – získávejte nové klienty pomocí Linkedin, komunikujte se stávajícími klienty pomocí Facebooku.

7. Osvojte si technologie. Finanční poradce se neobejde bez kvalitního CRM – nástroje pro řízení vztahů s klienty. Na trhu je nepřeberné množství systémů – zahraniční (např. Salesforce) nebo české (např. Raynet CRM).

8. Používejte kvalitní nástroj pro tvorbu finančních plánů. Náš Zjednodušený Finanční Plán umí rychle a snadno vytvářet kvalitní finanční plány a pomáhá finančním poradcům zčtyřnásobit obchodní výtěžnost. Nyní jej navíc můžete používat 90 dnů zcela zdarma.

9. Přestaňte prodávat jednotlivé produkty a místo toho začněte s komplexním finančním poradenstvím, které generuje větší prodeje.

10. Využijte služeb kouče. Kouč vám systematickým přístupem pomůže udržet se na cestě k dosažení vašich cílů. Vaše spolupráce vám rovněž přinese řadu podnětů na posun vašeho poradenského byznysu.

David Waliczek

 

© KFP, 2015. Děkujeme, že ctíte autorská práva. Článek můžete kopírovat pouze v případě, že jej uveřejníte v plném rozsahu a jako zdroj uvedete webové stránky www.kfp.cz.

 
© 2006 - 2019 K.F.P. - všechna práva vyhrazena
Dotazy a připomínky: klient@kfp.cz
Programovali: SE-MO Data