HomeŘešení pro vásObchodní dovednostiOstatníDalších 10 tipů pro nastartování va ...
Získejte za 90 minut 30 let zkušeností.Získat zde!

Klientské oddělení KFP

Tel.: 733 120 176
(po-pá 8:00-15:00)
Email: klient@kfp.cz

Aktuality

Knihovna

Ke stažení

Dalších 10 tipů pro nastartování vaší poradenské praxe

Přinášíme vám další rychlé inspirativní tipy, jak získat nové klienty, budovat s nimi dlouhodobé vztahy, zvýšit provize a zefektivnit vaši práci finančního poradce.

1. Posílejte klientům pravidelný newsletter.  Pošlete vašim klientům každý měsíc zajímavý tip, článek nebo doporučení z oblasti osobních financí. Pravidelná komunikace podporuje dlouhodobý vztah.

2. Vytiskněte seznam všech vašich klientů a zamyslete se, jak můžete u každého klienta zlepšit váš servis, co byste mu mohli nabídnout, zlepšit rozložení jeho portfolia, požádat o doporučení apod.

3. Najděte si k sobě finančního poradce juniora a delegujte na něj část vašich úkolů. Uvolní se vám  ruce pro lepší obsluhu velkých, bonitních klientů a rozjíždění dalších akvizičních aktivit. 

4. Zavolejte vašim stávajícím klientům. Buďte ve větším kontaktu se stávajícími klienty, nehoňte se neustále pouze za těmi novými. Zavolejte jim a zeptejte, jestli pro ně něco můžete udělat. Můžete probrat aktuální situaci na trzích nebo požádat o referenci na někoho, kdo by také ocenil vaše finanční služby.

5. Zorganizujte přednášku nebo seminář na zajímavé téma z oblasti osobních financí pro skupinu potenciálních klientů, na které se zaměřujete .

6. Připravte zajímavou akci pro vaše nejlepší klienty – golf, večeře, degustace vína. Seznamte je s vaším business plánem, popište jim vaše ideální klienty, s jakými chcete pracovat a nabídněte jim, že je a jimi doporučené potenciální klienty vezmete na večeři do restaurace dle jejich přání.

7. Každý den oslovte alespoň 3 nové klienty. Rozsekejte váš velký roční cíl na menší, snadno realizovatelné úkoly.

8. Vytvořte si vlastní webové stránky a zviditelněte se na internetu. Webové stránky jsou skvělým zdrojem nových kontaktů.

9. Znovu oslovte s novou informací potenciální klienty, kteří se v minulosti nestali vašimi klienty.

10. Neustále zlepšujte a zefektivňujte váš zákaznický servis.

David Waliczek

© KFP, 2015. Děkujeme, že ctíte autorská práva. Článek můžete kopírovat pouze v případě, že jej uveřejníte v plném rozsahu a jako zdroj uvedete webové stránky www.kfp.cz.

 
© 2006 - 2019 K.F.P. - všechna práva vyhrazena
Dotazy a připomínky: klient@kfp.cz
Programovali: SE-MO Data