HomeŘešení pro vásObchodní dovednostiOstatní5 klíčových marketingových strategi ...
Získejte za 90 minut 30 let zkušeností.Získat zde!

Klientské oddělení KFP

Tel.: 733 120 176
(po-pá 8:00-15:00)
Email: klient@kfp.cz

Aktuality

Knihovna

Ke stažení

5 klíčových marketingových strategií, bez kterých se neobejdete

i ten nejlepší nezávislý finanční poradce se neobejde bez marketingu. Které marketingové strategie vám za váš čas, úsilí a peníze přinesou nejvíce užitku?

Přechod z pod křídel poradenské sítě nebo banky a založení vlastní poradenské praxe přináší finančním poradcům kromě nezávislosti a svobody také řadu nových výzev. Jednou z nich je nutnost věnovat se marketingu a propagaci svých služeb. Ne vždy ale vynaložené marketingové úsilí přináší kýžené výsledky.

Pojďme se proto podívat na 5 klíčových dlouhodobých marketingových činností, kterým by se nezávislí finanční poradci měli určitě věnovat, chtějí-li si zajistit dlouhodobou viditelnost a důvěryhodnost:

1. Naformulujte si své poslání

Vaše poslání (nebo také "věta do výtahu", elevator speech) by mělo být natolik silné, že osloví každého, kdo se vás zeptá, co děláte. Poslání může vyjadřovat, komu pomáháte a v čem vaše pomoc spočívá. Např. posláním naší sesterské poradenské společnosti Fichtner s.r.o. je „Pomáháme lidem stát se rentiéry a o rentu nepřijít.“

2. Vytvořte si skvělé webové stránky

Váš webová prezentace musí být víc než dobrá. Měla by být fantastická. Měla by mít jedinečný design, komunikovat problémy a výzvy, se kterými klientům pomáháte a detailně popisovat vaše služby.

A nezapomeňte, že domovská stránka má pouze 2 účely – atraktivním způsobem představit vás a vaše služby a získat jména a emailové adresy návštěvníků vašich stránek výměnou za nějaký užitečný materiál zdarma.

3. Zaměřte se na budování emailové databáze kontaktů

Tento krok navazuje na předchozí. Dlouhodobě na vašich webových stránkách sbírejte emailové adresy a budujte vaši databázi kontaktů – umožní vám to v budoucnu propagovat vaše služby přímo na tuto databázi. 

4. Udržujte kontakt

Jakmile budete mít dostatečně velkou emailovou databázi (stačí 50 kontaktů), začněte na ni posílat užitečné informace z vaší oblasti zaměření. Napište si třeba seznam nejčastějších výzev, kterým klienti čelí a začněte psát články, ve kterých popíšete, jak tyto problémy řešit. Také je vhodné tyto články z vašeho emailového newsletteru umístit na blog vašich webových stránek. A frekvence? Minimum je jeden článek měsíčně, ideální pak týdenní interval.

5. Využívejte sociální sítě

Sociální sítě jsou často nesprávně využívány pouze pro krátkodobé cíle (aktuální nabídka, slevy atd.). Jejich hlavní síla přitom spočívá v dlouhodobém budování důvěryhodnosti.

Zavedení těchto dlouhodobých strategií do praxe sice vyžaduje hodně času a úsilí. Bez nich ale vaše marketingové snažení nikdy nebude mít pevné základy.

David Waliczek

 

© KFP, 2015. Děkujeme, že ctíte autorská práva. Článek můžete kopírovat pouze v případě, že jej uveřejníte v plném rozsahu a jako zdroj uvedete webové stránky www.kfp.cz.

 
© 2006 - 2019 K.F.P. - všechna práva vyhrazena
Dotazy a připomínky: klient@kfp.cz
Programovali: SE-MO Data