HomeŘešení pro vásOdborné dovednostiOstatníKde a jak se bránit při neoprávněné ...
Získejte za 90 minut 30 let zkušeností.Získat zde!

Klientské oddělení KFP

Tel.: 733 120 176
(po-pá 8:00-15:00)
Email: klient@kfp.cz

Aktuality

Knihovna

Ke stažení

Kde a jak se bránit při neoprávněném jednání pojišťoven?

U regresních nároků pojišťoven, tj. situace, kdy pojišťovna vymáhá úhradu vyplacené částky po klientovi, nemusí být pojišťovna vždy v právu. V dnešním článku, který najdete v příloze, se s Vámi Mgr. Lukáš Kaplan, EFA, podělí o zkušenosti, kdy pojišťovna v právu být nemusí a jak v takovém případě postupovat.

© KFP, 2015. Děkujeme, že ctíte autorská práva. Článek můžete kopírovat pouze v případě, že jej uveřejníte v plném rozsahu a jako zdroj uvedete webové stránky www.kfp.cz.

 
© 2006 - 2019 K.F.P. - všechna práva vyhrazena
Dotazy a připomínky: klient@kfp.cz
Programovali: SE-MO Data