Správná prezentace navržených poradenských řešení je završením první fáze práce s klientem nad jeho komplexními finančními řešeními. Špatně připravená prezentace může zhatit celé předchozí úsilí. Dobře připravená i odprezentovaná doporučení se naopak stávají základem silného dlouhodobého vztahu s klientem. Registrovaní a platící uživatelé mohou využít i tuto část našeho webu.
V předminulém tipu jsme shrnuli 5 tipů, jak začít prezentaci finančního plánu. Dnes se s Vámi podělíme o důležitou zásadu, na co byste při prezentaci finančního plánu neměli nikdy zapomenout.
V předminulém tipu jsme shrnuli hlavní zásady první schůzky s klientem do jednoduchého taháku. V dnešním tipu se s Vámi Petr Pavlásek podělí o zkušenosti z naší praxe, jak úspěšně začít druhou schůzku.
Kalkulačku, která počítá historická zhodnocení, jsme vydali jako první – už v lednu 2010. Od té doby se na trzích mnoho událo, proto nabízíme update těchto kalkulaček. Zaktualizovali jsme kalkulačky pro jednorázové i pro pravidelné investice až do konce roku 2014.
Klient s Vámi bude pochopitelně spokojený podle toho, jak se o něj budete starat. Čím větší bude Vaše starostlivost a péče, tím bude spokojenější Váš klient. Dnes Vám proto přinášíme první 4 tipy, na co při péči o klienta nezapomínat.
Také máte dobrý pocit po prezentaci finančního plánu klientovi? To ale ke konečnému úspěchu nestačí!!! Klienta k jeho cílům a Vás k Vašim bonusům, přivede jenom realizace doporučení z tohoto finančního plánu. Dnes Vám přinášíme 7 tipů, které realizaci doporučení s klientem mohou usnadnit.