Získejte za 90 minut 30 let zkušeností.Získat zde!

Klientské oddělení KFP

Tel.: 733 120 176
(po-pá 8:00-15:00)
Email: klient@kfp.cz

Aktuality

Knihovna

Ke stažení

7 tipů, jak si usnadnit realizaci obchodu s klientem!

Také máte dobrý pocit po prezentaci finančního plánu klientovi? To ale ke konečnému úspěchu nestačí!!! Klienta k jeho cílům a Vás k Vašim bonusům, přivede jenom realizace doporučení z tohoto finančního plánu. Dnes Vám přinášíme 7 tipů, které realizaci doporučení s klientem mohou usnadnit.
 
 
1.      Jasné doporučení na konci prezentace plánu. V průběhu prezentace finančního plánu klientovi zdůrazňujte, co doporučujete. Na konci prezentace všechna Vaše strategická doporučení ještě shrňte.

2.      Určení priorit. Doporučte klientovi, která z doporučení by měl realizovat jako první. Pokud má klient k návrhu realizace připomínky, pečlivě ho vyslechněte a spolu sestavte optimální pořadí realizace jednotlivých doporučení.

3.      Upřesnění termínu a obsahu další schůzky. Vždy se domluvte, kdy se znovu potkáte a co budete na další schůzce řešit. Při povídání o tom, co budete řešit, zdůrazňujte především přínosy tohoto konkrétního řešení pro klienta. Neodcházejte z jednání NIKDY s tím, že do příště NĚCO připravíte a NĚKDY se sejdete.

4.      Příprava dokumentace. Nepodceňujte nikdy přípravu na další schůzku. Začněte s přípravou včas. Může se stát, že od klienta budete ještě potřebovat nějaké informace nebo že si budete sami muset něco ověřit. Na poslední chvíli to již nemusíte stihnout. Pokud od klienta ještě něco pro realizaci potřebujete, zavolejte mu! Bude rád, že na něj a realizaci jeho finančních řešení myslíte a připravujete je.
 
5.      Na další schůzce nejdříve dotazy klienta. Schůzku začněte tím, jestli se u klienta od minule něco nezměnilo. Následně se zeptejte, jestli je něco, co by chtěl řešit nebo na co by se chtěl zeptat. Pokud tomu tak je poslouchejte, zapisujte a teprve až potom se věnujte Vámi připravené agendě.
 
6.      Podpis všech připravených dokumentů je potom jednou z posledních věcí, které na schůzce musíte uskutečnit.
 
7.      Upřesnění termínu a obsahu další schůzky. NIKDY neopomeňte s klientem domluvit další schůzku. I když to bude orientační domluva například o tom, že se sejdete za 3 měsíce. Dokud však nemáte realizována všechna doporučení z finančního plánu, scházejte se s klientem cca každých 14 dní. Většinou toto intenzivnější období trvá 1 až 3 měsíce.
 
Vždy mějte na zřeteli cíle klienta. A nezapomínejte na to, že je Vaší rolí klientovi k jeho cílům pomoci. A bez realizace doporučení z finančního plánu bude tento plán jen cárem papíru. A ten klientovi nepomůže!!!
 
Takže vždy dotahujte doporučení až k jejich realizaci.
 
Vladimír Fichtner

© KFP, 2006. Děkujeme, že ctíte autorská práva. Článek můžete kopírovat pouze v případě, že jej uveřejníte v plném rozsahu a jako zdroj uvedete webové stránky www.kfp.cz.

 
© 2006 - 2019 K.F.P. - všechna práva vyhrazena
Dotazy a připomínky: klient@kfp.cz
Programovali: SE-MO Data