HomeŘešení pro vásObchodní dovednostiPrezentace doporučení5 tipů, jak začít prezentaci finanč ...
Získejte za 90 minut 30 let zkušeností.Získat zde!

Klientské oddělení KFP

Tel.: 733 120 176
(po-pá 8:00-15:00)
Email: klient@kfp.cz

Aktuality

Knihovna

Ke stažení

5 tipů, jak začít prezentaci finančního plánu

V předminulém tipu jsme shrnuli hlavní zásady první schůzky s klientem do jednoduchého taháku. V dnešním tipu se s Vámi Petr Pavlásek podělí o zkušenosti z naší praxe, jak úspěšně začít druhou schůzku.

1. Schůzku k prezentaci plánu začněte stejně jako první schůzku, to znamená, ověřte čas klienta. Např.: „Minule jsme se domlouvali, že schůzka bude trvat asi 45 až 60 minut. Já mám tento čas rezervovaný, jenom chci ověřit, že ani u Vás se nic nezměnilo.“

2. Stejně jako u první schůzky ověřte očekávání klienta. Např.: „Stejně jako minule se Vás chci i dnes zeptat, co očekáváte od dnešní schůzky?“
Klienti obvykle uvádí, že jsou zvědaví, jak plán vychází, že se těší na prezentaci plánu atd.

3. Stejně jako u první schůzky reagujte na očekávání klienta a navažte Vašim očekáváním. Např.: „Ano, přesně tak, dnešním hlavním cílem schůzky je prezentace Vašeho finančního plánu. Řeknu Vám, co již dnes děláte dobře, kde možná přicházíte o peníze a co doporučuji dělat jinak, aby Vám Vaše peníze přinášely více.“

4. Upozorněte klienta, že schůzka bude mít jiný průběh než první setkání. Např.: „Dnešní schůzka bude mít jiný průběh než minulé setkání, kdy já jsem se ptal, a Vy jste mluvil. Dnes si vyměníme role. Já budu mluvit a vy se potom ptejte.“

5. Požádejte klienta, ať si nechá dotazy na konec prezentace. Např.: „Jenom chci požádat, pokud je to možné, nechejte si dotazy až na konec. Nejdříve bych Vám chtěl ukázat celkovou strategii Vašeho finančního plánu a jednotlivé dotazy a detaily bychom řešili až na závěr.“

O konkrétní tipy k vlastní prezentaci plánu se s Vámi podělíme v průběhu měsíce května.

Ing. Petr Pavlásek, €FA ™
KFP – Kořený Fichtner Pavlásek s.r.o.

P.S.
Pozor: zvýhodněná cena na kurz „Zdanění finančních produktů a nové produkty ETP (ETF, ETC, ETN)" platí pouze do 2. 5. 2017.
Přihlásit se můžete zde.

© KFP, 2017. Děkujeme, že ctíte autorská práva. Článek můžete kopírovat pouze v případě, že jej uveřejníte v plném rozsahu a jako zdroj uvedete webové stránky www.kfp.cz.

 
© 2006 - 2017 K.F.P. - všechna práva vyhrazena
Dotazy a připomínky: klient@kfp.cz
Programovali: SE-MO Data